dagsför en lista

Stulen av Mini

Vad heter du: Cecilia    

Var bor du: Stockholm

Hur gammal är du: 17 år

När fyller du år: 20 Juni

Var i världen vill du åka:  Australien & New York

Hur många syskon har du: En syster

Vilka skor använder du: Alla möjliga, just nu ett par mysiga vinterstövlar

Är du kär: Ja

Är du i ett förhållande: Ja

Hur länge isåfall: Mer än ett år

Hur många timmar sov du i natt: 6 kanske

Vilken är din favoritlåt: Det måste vara Bed of Roses

Vilken bok läser du just nu: The Golden Compass, hade inget val

Vilken är din favorit serie på tv: Följer ingen speciell, men jag har förväntningar om Gossip Girl

Vad har du på dig: Det vill du allt veta va?

Favorit snabb mat: Faktiskt, det beror på.

Favorit dricka: Vatten, nypressad apelsinjuice, te!

Vad jobbar du med: Stickjobb och barnflicka:)

Vad gör du när du inte jobbar: Pluggar, tränar

Vad har du för hårfärg: Brun med ljusare slingor

Vad kallar dina vänner dig: Cissi för det mesta

Hur hade dina vänner beskrivit dig: Skrattet

Vilken linje gick du på gymnasiet: Idrott & Hälsa går jag nu

Festar du för ofta: Tycker jag inte

Öl eller sprit: Hellre cider

Ute klubbar eller hemma fester: Hemmafester

Vad åt du senast: Middag

Vad klarar du dig inte utan: mina tuggummin

Har du husdjur: Dammråttor

Vilken sko storlek har du: 37/38

Har du långt eller kort hår: mellan, två dec längre än axlarna?

Tack och Hej!


Kommentarer
Postat av: Me

Åh, Gossip girl är grymt, men det tog mig ett tag innan jag började gilla d, så ge den några avsnitt! =)

2008-01-16 @ 22:44:43
URL: http://modestiaaparte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0