äntligen fredag

Äntligen är det fredag och jag och M har precis kommithem från ännu en dag med studerande av ganska onödiga ämnen för tillfället måste jag påpeka, men så är det väl i livet antar jag. M fick panik när vi kom hem för att han inte hittade vårt playstation, det var lite roligt att se för att han var verkligen som en liten femåring innan julafton. Så nu spelar han Need for Speed förfullt.

Planerna för ikväll; Jag och M ska ut och äta middag på stan, Restaurang Drottninggatan heter den. Inte för dyr, jädrans god mat och ett litet mysigt ställe bara helt enkelt. Trevlig personal också, vi har varit där några gånger nu. Sen efter det tänkte vi gå och kolla om det går någon bra film på bio, det är ju inga höjdare som går nu precis, och jag har sett flera av de som är på nu så jag vet inte hur det blir med det. Men vi får se. Sen tänkte vi faktiskt bara åka hem och ha det skönt, slappa och ta det lugnt. Det var så länge sen det var bara jag och M, vi är bara ute med massa kompisar nu förtiden. Vi umgås inte riktigt själva, det blir mest tv-tittande och sen är det läggdags. Så det ska bli jätte mysigt ikväll faktiskt. Så jag vet heller inte hur mycket jag kan skriva ikväll, men jag ska nog kunna lirka in något, speciellt för dig J. Så du har något att göra ikväll om du bara blir hemma och inte får något sällskap. Men det tror jag nog att du ska lyckas få.

Ni får ha det så jätte bra så länge, tänkte hoppain i duschen nu, vi ska väl åka in mot stan framåt fem-sex tiden. Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Din fredag kväll kommer att bli toppen hör jag! Vad ,mysigt! :)

2008-01-11 @ 22:20:20
URL: http://www.johkar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0