jag har tagit en paus från mitt liv

Det är ungefär så allting känns just nu. Jag har tagit en paus från mitt liv. jag har även lagt bloggen på hyllan ett tag och det antar jag att ni har märkt vid det här laget? Jag har haft tankarna på mycket annat under sista tiden och jag har varken haft ork eller lust att sätta mig ner och skriva ner mina tankar. På ett sätt så kan man säga att jag har bytt personlighet, inte till 100 % men en del. Jag har lagt bort mina känslor helt. Det känns hemskt och jobbigt för det är itne såhär jag vill visa mig för mina vänner men samtidigt så är det ganska skönt ibland att slippa må dåligt eller bara känna så mycket.
Det som är värst hittils är att jag har noll intresse fär skolan jag går bara runt och är ofokuserad hela tiden. Jag kan inte koncentrera mig på något. Om en vecka är det sportlov, det är behövligt och ska bli otroligt skönt. Jag och några kompisar ska åka upp till Sälen, Lindvallen. På lördag kvart över tio åker vi. Så vi ska vara ute vid centralen då, och kvällen innan ska vi fira en kompis som fyller år. Det får bli en tidig kväll.
Planerna är nu att åka till Sälen då, sen att om kanske tre veckor åka till Norge, ta ledigt ett tag från studierna och bara komma iväg, hoppas på att få träffa J där isåfall. Det är mestadels därför jag åker såklart. Sedan i maj åker jag ju till Grekland med mamma, hennes kompis och hennes dotter. Sen börjar sommaren, då blir det jobb, födelsedag och sen ska jag kanske åka till Norge och jobba där ett tag. Åker diirekt efter midsommar isåfal och kommer hem strax innan vi åker till Magaluf i Augusti. Fullspäckad sommar, fullspäckat år.

Nu ska jag ta en liten promenad med Jonna, får se om jag orkar skriva något sen, jag vet inte riktigt. Men annars så hörs vi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0