Grattis mammsen

Helgen har varit fullspäckad, har haft saker och göra hela tiden, men det är skönt måste jag säga. Slipper tänka på allting då.
Fredagen, Lokalfest i Norrtälje. Grymt roligt! Detaljer behöver vi inte gå in på, men det var skönt att komma iväg från Danderyd, roligt nog så träffade jag ett antal kompisar där so bor här i norrort. Det var lite knasigt men roligt. Lördag, Fest i MUF lokalen i Täby, spårade ut totalt. Jag hade gjort mig iordning hos Ellika innan och när vi var på festen så tappade jag ett örhänge=( Jätte fint som jag älskade. Och sen så tappade jag allt mitt smink!! Känner killarna som hade festen så jag hoppas de har hittat det. Har iaf sagt att jag tappat det där, åkte ur väskan bara. Vilken jädrans otur man kan ha ibland.

Idag fyller mammsen år, så vi har bara varit hemma. Kändes att det behövdes, är helt slut. Var ute en sväng med Jesper nyss, riktigt härligt. Var jätte länge sen jag träffa honom så det var roligt. Hoppas vi kan börja ses lite mer ofta nu i allafall.

Nej, kanske är dags att ta upp bloggen lite mer igen, jag vet inte. Men vi får se, kanske skriver mer senare, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0