fredag morgon

Godmorgon, sorry att jag inte skrev igår, det var verkligen fullt upp hela dagen. Skola+Jobb+Träning sen när jag kom hem var jag helt slut. Jag gick in i duschen, direkt upp i sängen och slocknade.
Så nu har jag tagit mig en liten sovmorgon, helt slut i hela kroppen när jag vaknade vid halv åtta imorse första gången, så jag har legat och snoozat tills tio tiden. Hur skönt som helst faktiskt.

Ja, så var det ju min tatuering, den är ändrad nu, och förmodligen completed. Det roliga är bara att den inte alls ser ut som den jag visade, jag har bytt ut för mycket saker. Haha, men den är mycket finare nu. Ne nu ska jag äta lite, sen ska jag dra mig till skolan, börjar vid halv ett.  Planerna för ikväll är inte säkra, kanske film, kanske bowla faktiskt, det skulle vara skoj tycker jag, haha, men men nu ska jag kila så vi hörs! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0