var nöjd med dina små bröst

Jag vill egentligen bara säga en sak; Var nöjd med dina små bröst!!!
Visst kan det vara snyggt med stora fasta bröst. Självklart det säger jag inte emot om, jag tycker personligen att det är snyggt till en viss gräns.
image172

Men samtidigt tjejer, Jag har själv ganska små bröst och det tyckte jag såg väldigt konstigt ut eftersom jag spelat fotboll, tennis, åkt snowboard, you name it. I hela mitt liv. Vilket har resulterat till att jag inte har världens minsta kropp. Därför tyckte jag att det såg konstigt ut när jag hade så små bröst, men helt ärlig talat, man måste lära sig att tycka om sin kropp. Innan man börjar rå banta, stoppa in massa saker i ansikte eller bröst eller rumpa eller vad som, snälla. Försök att lära er att tycka om kroppen innan ni gör något sådant. Det är fint med små bröst, okej?

Så innan ni lägger ut ett x antal MASSA tusenlappar på en bröstförstoring eller någon skönhetsoperation överhuvudtaget så tänk igenom allting först. Konsekvenser som kan förekomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0