väntar på bättre tider

Sitter i skolan och väntar på bättre tider, hehe nej då så är det faktiskt inte. Inte idag, jag väntar på M, han slutar väl om en halvtimme ungefär. Är faktiskt helt utvilad, somnade vid halv åtta igår och gick upp vid åtta imorse. Jätte skönt! Hade styrketest imorse. Gick hyfsat bra faktiskt. Naturkunskapsprovet direkt efter gick inte lika bra, så vi får se om det blir omprov på det eller inte. Sitter och äter bröd, Gott! Ska ta en fika med M, sen ska han jobba och jag ska hem och ta det lugnt, bara lugnt. Har ANT-dag imorgon, ska vara vid Stadion klockan åtta på morgonen, slutar vid fyra tiden. Surt, eftersom jag i vanliga fall slutar vid halv ett och börjar vid nio.

Kanske får mig ett litet extra jobb också med lite extra fickpengar. Får reda på det ikväll tror jag. Visserligen ett barnvaktsjobb, men det ska jag väl kunna göra i några månader. Nej nu ska jag kika runt lite på internet. Vi hörs sen när jag kommer hem. Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0