update

Eh ja, så var det ju det här med Eckerölinjen igår. Det var jätte trevligt, Tyvärr så lyckades jag göra en grej  ganska tidigt. Det var strax direkt innan vi kom fram till Åland så var jag ute på däck och skulle kolla ner mot vattnet. Det var helt bäcksvart ute så det var ganska häftigt när man bara såg vågorna slå upp mot båten. Men jag kom aldrig så långt att jag fick se det. Haha. Mitt på däck var det ett räcke, som jag skulle gå över för att nå det yttersta och kunde titta ner. Det gick hur bra som helst, tills jag kom satt jag satt gränsle över räcket, då skulle jag sätta ner foten, och snubblar på klacken och för att det är halt på däck. Så jag får den stora delen av järn räcket rakt in i tinningen på vänstra sidan, Så nu har jag två enorma bulor ovanför örat och framför. Jätte roligt. Kan inte tugga eller gäspa eller nånting. Men så kan det gå. 

               

Hur som helst, förutom tillökningen av bulorna så var det en väldigt trevlig resa. Dock var alla jätte trötta på bussen hem, inte så konstigt kanske. Det blev tyvärr inte så mycket kort, men ni får ha lite överseende med mig. Sån är jag.
Idag ska jag åka till kyrkogården med mammi tror jag, hälsa på Mathildas grav, min kusin. Har som sagt otroligt ont i huvudet så jag vet inte hur mycket jag orkar idag. Ska ju trots allt upp till skolan imorgon. Usch, har varit så himla skönt med lov. Men nu är det slut.. Smällar man får ta. M jobbar hela dagen idag, två till ungefär tio. Ska väl åka och hälsa på honom på jobbet sen. Filmen vi hyrde igår, GhostRider, inte bra. Alls. Eller handlingen var väl bra till en viss del, men den var så överdriven. Nej usch, så här är det. Filmer ska vara verklighetsbaserade och trovärdiga, det är så de är bra eller läskiga. Saker som händer i filmen måste kunna på något litet sätt kunna hända på riktigt, visst i övernaturliga kraft saker men man behöver ju fortfarande kunna tro på det. Nä, vi hörs lite senare, nu ska jag kolla på någon Häx film som går på TV. Det är ju Halloween! Puss & Kram! 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0