Tisdag, tisdag, tisdag..

Godkväll, Godkväll. Idag har jag haft en fullspäckad dag, har varit hemma i ungefär en timme nu och innan det har jag bara varit hemma ett litet litet tag. Dagen började självklart med att jag försov mig. M väckte mig fem i halv tio, när min träning började klockan tio. Inte bra.

Jag ringde min söta lilla morfar och han kom genast och hämtade mig för att skjutsa mig till Badminton hallen, träningen var rolig, M var jätte duktig faktiskt. Han fick väldigt bra Cred av alla lärare sen. Ja du, sen åkte vi till skolan, var kvar till fyra tiden ungefär. Pratade om Kvinnohistoria på samhället, väldigt intressant faktiskt att få höra folks åsikter om tex. Jämställdhet bland kvinnor och män, eller vad en feminist är för olika individer? Vad tycker ni? Jag vill gärna höra era åsikter!

Efter skolan så åkte jag och Fanny till Täby Centrum och träffade Ellika, köpte hårfärg och massa garn, så nu har jag så det räcker för en tid framöver. Så nu har jag börjat sticka på en jätte mysig röd/lila aktig halsduk. Får se hur den blir sen när den är klar, Skiter det sig kan man alltid dra upp garnet och göra något annat, Hittade ett jätte fint garn som skiftar i färgen, vit, ljusblå, grå och mörkblå. Tänkte göra mig ett par vantar av den.

I allafall, jag åkte hem och åt, och flög sedan iväg till Ellika och gick en promenix med hundarna. Eller bara en hund den här gången, Tequila. Nu är jag hemma, har färgat håret, eller utväxten, tagit mig en lång skön dusch, och nu sitter jag ner myst i den underbara fåtöljen med massa filtar, kollar på Spin City och bloggar lite. Berättar för er om min otroligt tråkiga dag som jag inte tror alls att ni vill läsa om, men det är skoj att skriva lite i allafall. Nu ska jag sticka lite, och kika lite på Tv. Men jag hör av mig innan jag går och lägger mig. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0