Summering av helg, igen. Förlåt!

Nu har jag gjort det igen, jag har inte skrivit på typ hela helgen, men den här helgen hann jag faktiskt inte, jaja, ska berätta lite fort om helgen iaf.

Fredag:
Åt middag ute med M, åkte hem till honom efter och bara tog det lugnt. Mysigt. Somnade ganska tidigt.

Lördag:
Upp halv åtta på morgonen, M skulle tävla. Flög ner till hallen, var där ett litet tag, åkte till Ellika så jag var där halv tio, skulle träffa en kompis mamma och prata lite om L, min vän. Som inte mår så bra. Det var väldigt skönt att få ut sig allt, oc höra massa saker som man inte visste om sjukdomen, L, osv. Åt lunch på VallaThai med Ellika o Linn, jätte gott! Åkte till Fanny, vi gick till jobbet, var klara vid ett tiden på natten då vi tog oss en taxi till MörbyCentrum, orkade inte gå. Det gick ju ingen buss eller så. Det var skönt, M var iväg på vollebollturnering så vi fördrev lite tid, träffade Annelie & Cassie och sen åkte vi hem. Kom hem vid halv fyra på morgonen, var iskall så jag tog en lång varm dusch. Hur skönt som helst.

Söndag:
Pappsen ringde och väckte oss idag, tio i tre. Jag skäms. Haha, det blev alldeles för sent så jag kommer
ha svårt att sova ikväll. Åt middag och sådär efter ett tag, sne iväg till Ellika, och nu kom jag hem. Ska gå och ta mig något att dricka. Tittar på Sagan om Ringen, och käkar nötter. Visst tycker jag att det är en bra triologi men jag är inte så himla fast vid filmerna som många andra är. Har sett dem, thats it. Kan ingenitng om dem. Haha, morgondagen blir skola osv. Sen ska jag faktiskt bara hem och ta det lugnt, känner lite att jag skulle behöva det nu faktiskt. Ska försöka gå och lägga mig snart också.. Men nu är vi tillbaka i vardagen så då kommer jag hinna skriva lite mer, måste börja plugga imorgon också, har prov på Svensk litteratur på torsdag. Men det är nog det sista provet på länge.

Vi har inte bokat resa till Magaluf än, men det kommer väldigt snart, sitter och kollar runt hela tiden, jämför priser och så. Men i helgen ska den bokas, senast! Ser fram emot de här så jädrans mycket. Det ska bli så toroligt skönt. Vi kommer ha så jädrans roligt!!! Sitter och tittar på bilder och bara drömmer;
Nu krånglar bloggen, går inte att lägga upp några bilder, men jag gör det snart! Godnatt på er, Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Jacob

Hörru du! eftersom det ska vara så jävla svårt att få tag på dej så gör vi så här istället.....hör av dej ty när du ser det här är du snäll....har ett par saker jag måste fråga om. Btw fick L ett sms av min kära vän Niklas?

2007-11-26 @ 02:17:50
Postat av: svar till jacob

Det är väl inte så jädrans svårt o få tag på mig? Vad har din vän skrivit till L?

2007-11-26 @ 20:13:50
Postat av: Jacob

haha jo...ibland;)
ja det vet jag inte...han lattjade iväg ett sms i fredags

2007-11-26 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0