stockholm

Nu är jag hemma i Stockholm igen. Har haft en jätte skön helg i Oslo med syster. Har tagit det väldigt lugnt faktiskt, inte gjort något speciellt någon dag. Vi var inne i Oslo City några timmar igår på dagen. Tyvärr så har jag inga bilder ifrån min "Mini-semester", fick aldrig upp kameran, och det var ju lite tråkigt. Men, fick köpt mig en tröja/skjorta/tunika från Lindex, det är inte den här som jag köpt men den ser nästintill lika dan ut.
image174
Köpte mig även en ny foundation, kunde behövas tycker jag. image175Ville egentligen ha en annan, men jag hade inte riktigt ekonomin för det den här månaden. Strunt samma, ni ska slippa läsa om vad jag köpt för tråkiga saker, utöver de här två sakerna så köpte jag bara mat, dricka, och sådana saker. 

Som sagt så tog vi det ganska lugnt båda kvällarna, det var några stycken kompisar till både Kicki, Pål & Steinar som kom dit om kvällarna, drack lite öl och hade lite quality time.
Nu har jag kommit hem till kära Stockholm till Farsdag som är idag. Det kommer ni ihåg va!? Mammsen håller på att laga ihop en stor middag, Mormor & Morfar, Farmor & Farfar kommer hit till mor & far min. Och sen jag såklart. Fick ett trevligt SMS av min vän Ellika imorse som berättade att hon köpt en bil, hon verkade väldigt glad. Det skulle jag också vara så jag klandrar henne inte alls. Tänkte träffa henne en stund ikväll, och sen måste jag självklart träffa M också, har saknat honom jätte mycket! Nu ska jag hjälpa mamma lite med all matlagning. Sen måste jag plugga också, har spanska prov imorgon. Men vi hörs nog lite senare. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0