somedays..

Hejsvejs.. Har varit i skolan idag, har haft en ganska jobbig dag idag faktiskt, bråkat mycket med M. Men nu är han så gullig av sig att han ska bjuda mig på middag för att gottgöra mig lite.. Får hoppas att jag inte är sur på honom efter det. Tycker inte om att vara det. Ska börja göra mig iordning lite snart. Måste fixa till mig lite om jag ens ska gå utanför dörren. Ska förmodligen hem till M sen efter vi ätit, passa hans lillebror ett tag kanske, sen så ska M tävla imorgon också så det blir ingen sen utekväll, jag ska ju jobba imorgon så jag orkar nog inte heller gå ut. Har inte sovit så mycket. Nu måste jag kila. Pappa ska hjälpa mig och försöka installera ljud till mig på datan, jag lyckades ju ta bort det. Han sitter bredvid otåligt och väntar. Haha, Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0