Peter Siepen is my secret lover

Mums, GOTT! Har precis ätit Tacos till middag, hur gott som helst! Dagen har varit väldigt skön, men jag har gått med en jätte irriterande huvudvärk hela dagen, men det blev bättre nu när jag ätit lite mat. Ska snart gå ut och ta en promenad med Johanna, ska bli jätte skönt faktiskt.

Sitter och pratar med Fansan i telefon nu om Magaluf resan, krångel, krångel, krångel!!! Men förhoppningsvis så får vi tag i en bra resa så vi har det gjort. Både mammsen och pappsen är nyklippta nu förresten, skitschteekiga i håret.

Sitter och kikar lite på resor och såklart EKG på TV, det är hur kul som helst, Peter Siepen är gäst idag, jag älskar honom, han är så jädrans cool! 45 år och ser ut som han gör. Nej han är så häftig! Jag känner verkligen att jag bara sitter och skriver skit och inget annat så jag återkommer senare ikväll. Ha det bra, Puss!

image200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0