Penn Badgley

Syster yster hade beställt hem lite filmer från internet och fick paketet i fredags när jag kom ungefär. Där i fanns bland andra, filmen John Tucker Must Die, Som varken hon eller jag någonsin sett, så vi åkte hem och la oss och tittade på den med nästan en gång. Filmen var helt okej, typisk tjejfilm men ändå ganska rolig. Väldigt många älskar ju han som spelar John Tucker och fastnar verkligen för honom. Men inte jag nej. Jag fastnade i filmen för hans bror Scott (Penn Badgley). Så läcker!! Nej, jag kom på mig själv med att jag låg och typ dreglade efter honom.
image177image178image179

ÖGONGODIS!!!! Ser ni att på bilden där det är tre killar och Penn står i mitten har han ingen buske på bröstet som han har på den stora ensambilden=) Oh, Me like!!!


Kommentarer
Postat av: lookoverhere

Thats hot. ;P

2007-11-11 @ 23:40:43
URL: http://lookoverhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0