matdags

Sitter och pluggar, samtidigt som jag lagar lite käk. Har en hemtenta på Sveriges statsskick tills imorgon. Den ska inte vara inne förrän imorgonkväll så jag tänkte att jag gör lite nu, och lite imorgon kanske.? Kommer inte hinna så mycket imorgon, ska jobba till åtminstone sju, åtta tiden så vi får helt enkelt så hur mycket jag orkar och hinner idag.

Dagen har varit ganska långsam. Hade dans imorse på idrotten, jag som inte har någon taktkänsla alls så ni kan ju tänka er hur det såg ut. Haha, Sen har vi inte gjort särskilt mycket idag i skolan, suttit på matte i en och en halv timme, och ingenting mer, fått hemtentan. Åkte till mammsens jobb efter skolan, pluggade lite där och nu är jag hemma. Är jätte hungrig, åt nästan ingen lunch alls. Hade så jädrans bråttom till lektionen så jag hann bara få i mig ett par tuggor. Nu är jag snart klar med maten, så jag tänkte kila och äta nu. Planerna för ikväll är att förmodligen träffa M, I'm not sure. Tycker inte om att planera saker, inte såhär iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0