let it snow, let it snow, let it snow

Jag ÄLSKAR snö, det kan jag säga direkt, snö är det finaste och härligaste som finns på denna jord. Jag har precis kommit hem från en jätte lång promenad med Johanna, hur skönt som helst, verkligen uppfriskande. Det var så perfekt när jag gick utanför dörren, det var lite snö på marken, det snöade lite lätt uppifrån och det var inte för kallt, jag var iförsig isolerad som en liten eskimooo, men det var så himla härligt, vi har bara gått och pratat massa strunt och lite viktigare saker också såklart. Oh, hur kan man tycka illa om vintern? På sportlovet är vi ju en hel drös som ska upp till Sälen, Lindvallen. Vi är nästan femton personer och det ska bli så roligt!!!! Oh, jag älskar vintern! Och nej, jag är itne dum i huvudet och går igång på vintern jag tycker bara om den väldigt mycket, okej?

image201





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0