laptop

Nu är jag så trött på den här skit laptopen så jag håller på att kasta den i väggen. Nej, nu har jag haft den här i lite mer än ett år och den funkar ändå inte särskilt bra, eller alltså den funkar ju, men helt plötsligt stänger den av sig själv eller hänger sig, konstant. Jag har rensat den här datan så många gånger, men egentligen, vad kan jag förvänta mig. Jag har ju en Mitac.

image166
Jag kollade runt lite på internet, och hittade den här skönheten på www.Elgiganten.se . Aldrig hört talas om märket heller, någon som har denna eller har någon erfarenhet av den? Den kostade nämligen bara 5990 kr. Det är ett helt okej pris för en laptop. Speciellt om den är rosa, Right? Jag vet inte vad det är med mig och färgen rosa, jag tycker nämligen inte om den särskilt mycket, men av någon anledning så köper jag gärna elektronik i rosa. Haha, Har en rosa mobil, en rosa iPod osv. Varför inte en laptop också? Ne, nu ska jag kika lite på TV. Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Brat

Välkommen till Walthers...Här
byter vi lärare o rektorer oftare än era föräldrar har sex...du kommer få en data som kommer att gå sönder minst 18 gånger på 3 år( min gick sönder 19, sista gången brann den sönder;P)den så kallade seriösa idrotten finns inte...det enda pluset på hela skolan är maten...förresten eleverna är dumma i huvudet,äckliga,korkade,totalt hjärndöda,skabbiga,fula...helt enkelt, dom borde begå självmord. En en gång Välkomnen!

2007-11-05 @ 21:27:55
Postat av: Anonym

Jakob! Så där skriver man inte. Du har redan gått ut så du kan bara vara tyst nu

2007-11-05 @ 23:06:25
Postat av: Jacob med c

Haha! Jag har rätt att skriva sånt...ni får inte klaga än...det får man bara när man har gått ut, så det så!

2007-11-06 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0