Jag vet, vi vänder rummet upp och ner!

Sitter och kikar runt lite och bara väntar på att vi ska boka det här hotellet i Magaluf nu, visst är det nästan nio månader kvar tills vi åker men det känns fortfarande skönt att ha bokat. Sitter också och kollar på Room Service, det är Jon som är inredare och han har fått äran att inreda ett rum hemma hos familjen Schulman. Jon är, som vi vet innan inte den inredaren med kanske helt bäst smak, som andra människor tycker om. Hans idé nu alltså. På något sätt så vänder han rummet, taket går ner på väggen, golvet går upp på vägen. SHIT!  Jag förstår inte, han måste ju ha en skruv lös.?
Jaja, Jag fick ett paket hem idag. Skrev upp mig för länge sen på att pröva en grej; kosttillskott, fettförbrännande, ökar prestationsförmågan osv. Hade helt glömt bort det. Men idag fick jag ett paket. Vet inte riktigt om jag vågar pröva de där sakerna, men det kan ju vara värt ett försök. Så nu får ni följa mig på min lilla resa, haha.

Har Svenska prov imorgon, men jag har inte haft illgång till några böcker så jag har pratat med läraren och jag ska göra det nästa fredag, ska dit imorgon, men ingenting jag behöver oroa mig för. Mor & Far åker till Oslo och ska lämna lite saker till min syster på fredag morgon, kommer hem på tisdag kväll, så jag ska vara husvakt i några dagar, kan man väl säga. Nej, nu måste jag faktiskt kolla på Room Service, det här är ju bara helt sanslöst. Skriver mer sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0