Jag blev hemma idag

Värktabletterna funkade inte igår, så jag ligger hemma idag, somnade vid halv sex tiden imorse, och jag skulle gå upp vid sju så jag stannade hemma, har ändå inte kunnat sova särskilt länge, men nu har jag i allafall legat i sängen hela dagen. Tänkte ta något att äta först, börjar kurra lite i magen.

image164

(Bilden är lite gammal, de är så otroligt fina tillsammans!)


Ligger och kollar på Ellen DeGeneres Show, jag tycker hon är jätte rolig och nu är Simon Cowell från American Idol där också, då kan det ju inte bli bättre. För att inte tala om Ellens lilla Bride, Portia De Rossi, Hon är så vacker. Hon ska få Dagens bild, nu bestämde jag det också...

Haha, Nej nu tänker jag skriva att jag ska gå ner och äta lite för det låter bra, och jag är hungrig men jag tvivlar starkt på att jag kommer göra det. I allafall nu på pricken. Men som sagt det låter bra att säga, vi hörs om ett litet tag då=) Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0