it's hard

Det är jobbigt att sitta och leta boende, men nu har jag hittat flera jätte bra lägenhet lite överallt i Stockholmsområdet. Billiga, bra, rymliga. Perfekt för mig och M.

Har bokat in mig på tre visningar nästa söndag. Så får vi kika lite. Kommer inte flytta på ett tag, men det känns bra att leta runt lite och kolla om man hittar något. Faller man så faller man. Jag har ju inget fast jobb, så jag kan inte ta något lån, har ju alla dessa stickjobb men ingen fast inkomst i månaden förutom studiebidrag. Inget lån, ingen lägenhet, får kolla runt lite nu iaf. Så får vi se vad som händer i framtiden. Det dröjer innan jag flyttar, men inte allt för länge. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0