i want my own home

Nu sitter jag här i Badmintonhallen i Täby och kikar runt lite på internet. Jag vet mitt eviga tjat om lägenhet, men jag har faktiskt hittat riktigt fina för ett lagom pris. Men sen är det ju alla problem med att flytta också. Kommer nog få sitta här ett tag nu, M slutar inte förrän vid kankse tio tiden, eller han slutar vid nio, men sen ska han städa och stänga och hålla på. Men sen kommer hans mor och hämtar oss. Skönt att slippa ta buss o greja.

Vad har ni för er just nu då? Sitter inte lika depserat som mig va och försöker hitta ett boende. Jag har tillochmed, möblerat en planritning för att testa hur lägenheten kommer se ut när jag varit i farten. Man kan faktiskt göra det på Svensk Fastighetsförmedling. Det som är jobbigast är att det finns hur många schyssta bostadsrätter som helst, dock nästan inga hyresrätter alls. Aja, hoppas till att ha flyttat innan sommaren iaf. Men det får ta den tid som behövs. Vi hörs väl ojm ett litet tag igen antar jag. Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Mysig blogg...;)

2007-11-04 @ 21:16:56
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Brat

Sj flyttar man den 20 November :)

2007-11-04 @ 22:23:47
Postat av: Cecilia

Var ska du flytta nu då?

2007-11-04 @ 22:40:29
URL: http://scaarlet2.blogg.se
Postat av: Brat

Men vart tror du?...du får en gissning

2007-11-05 @ 00:29:50
Postat av: Cecilia

Men jag vet väl inte. Trodde du redan hade flyttat ner dit till lägenheten. Har du inte det?

2007-11-05 @ 14:10:28
URL: http://scaarlet2.blogg.se
Postat av: Brat

Nej jag kommer aldrig så långt, finns alltid ngt som stoppar mej ( se ont om pengar) men nu jävlar....

2007-11-05 @ 15:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0