godmorgon godmorgon

Idag har jag tagit mig en riktigt lång sovmorgon,gick upp för bara en timme sen kankse. Jätte skönt! Idag ska jag, M och M´s familj ut och äta på en resturang i stan. Sen vet jag inte riktigt vad som ska göras senare på kvällen. Det får vi se lite, vi kanske blir kvar jätte länge på resturangen.  

Kul, pratade precis med M på telefon, har redan tjaffsat med honom idag, jätte roligt verkligen. Börjar bli trött på våra små tjaffs, så onödiga.. Det är smällar man får ta antar jag. Nu har jag suttit med det här inlägget ett tag. Vi hörs om ett litet tag då. Vi säger så. Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Småtjaffs är alltid jobbiga :/

2007-11-02 @ 12:37:40
URL: http://metrobloggen.se/gika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0