Fullspäckad helg

Nu är det Söndag igen då, och jag vet att jag inte skrivit varken igår eller i förrgår tror jag, men jag har haft en hektiskt helg, har varit upptagen nästan varje minut. Är lika upptagen nu egentligen, städar, tvättar, lagar mat, rensar datan osv. Men jag tänkte ta mig en liten liten paus och summera helgen för er: I fredags hade vi en riktig gammal hederlig tjejkväll. Först så var jag inne på Espresso, vid Stureplan tror jag bestämt att vi var. Hehe, Tog en fika med alla mina favoriter, Annelie, Fanny, Ellika och Cassie. Det blev en väldigt skön och ganska seg fika faktiskt, Perfekt när man inte orkar hitta på något.

   

Kvällen fortsatte, Ellika åkte hem till hennes karl och vi andra tjejor fortsatte. Vi åkte ut mot Annelies små trakter, tog en liten promenix där, pratade hur mycket som helst, gick hem till Annelie, Åt lite mat sådär på kvällen, och pratade ännu mer. Vi bestämde oss för att sova över. Vi kom inte i säng förrän vid fyra tiden på morgonen, riktigt hönshus ända tills dess. Men det var jätte trevligt.

Dagen efter så åkte vi hem vid två tiden kanske. Direkt när jag kom hem, började allting. Det skulle tvättas, det skulle städas, det skulle handlas mat, laga mat, osv. Det fanns väldigt mycket att göra om man säger så. Zara och Annelie tittade förbi på middag och som tur var så gjorde de söta tjejerna middagen medan jag fixade och donade. Åt middag, jätte gott. Thank you Zara!! Kollade samtidigt på High School Musical 2. Haha, både Z och A är tokiga i den filmen så jag hade inget val. Men det var trevligt. Efter maten kom Patric och Kristoffer över en sväng. Tog det ganska lugnt just då, sen blev det stress. Vi var tvungna att ta oss till bussen och sen till Centrum så fort vi bara kunde, så jag hade en hel del disk när jag kom hem sen. Haha, smällar man får ta. I centrum roade vi oss på alla möjliga sett, väntade på Fanny och hennes karl, men de kom inte. Hände inte mycket mer den kvällen, umgicks ett tag, sen for jag iväg till M, Zara åkte hem, Annelie åkte hem och samma för Patric och Kristoffer. Idag har jag varit med M och hans lillebror när de har tävlat, i Sollentuna. Sen åkte jag till Täby Centrum, träffade Linn och Ellika ett tag, gick till hallen, där M jobbar, sen åkte jag till båten med pappa, nu är jag hemma, har precis hängt tvätt, lagar mat och rensar lite saker från datan. USCH!!! Fullspäckat. Det var jobbigt bara att skriva. Direkt efter maten måste jag börja plugga också. Har prov imorgon. USCH USCH USCH!! Vi hörs lite senare, om jag hinner. Puss & Kram!

image193

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0