Förlåt mig

Först vill jag be om ursäkt till alla för att jag inte skriver så mycket för tillfället, speciellt vill jag be om ursäkt till min trogna läsare Jacob. Haha. Har haft så himla mycket att göra på sista tiden. Massa jädrans plugg/ prov hela tiden, jobb och träning, skrivande och sen såklart privatliv. På något sätt försöker jag få allt det här att gå ihop men för tillfället så går det inte riktigt. För tillfället sitter jag och tittar på Sex in the city, eller jag små zappar mellan de och Spin City. Kan inte riktigt bestämma mig, har sett båda förrut. Det här är den enda lugna och lediga stunden jag haft idag. Känner att jag verkligen borde gå och lägga mig nu. Ska upp tidigt imorgon, först skola, sen jobba. Usch, jobbigt.  En heldag imorgon med alltså. Jaja, ni får ha lite överséende med mig och bloggandet ett litet tag, ska bli så skönt när jullovet börjar. Behöver verkligen det, redan nu. Men så långt är det inte kvar. En månad nästan exakt snart. Vi hörs imorgon, det lovar jag! Puss och Godnatt!


image197

Kommentarer
Postat av: Jacob med c

Vet tyvärr inte om jag kan förlåta ett sånt här stort felsteg....ska fundera på det...jag meddelar dej när jag får min stulna mössa av dej:)

2007-11-22 @ 01:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0