ett år idaag

Hemma igen, åkte med mamma hem efter skolan. Slutade egentligen strax efter tolv, men jag Sara och Fanny satt och åt lunch i nästan två timmar och pratade massor. Nu har jag precis fixat till en bokanalys på Engelska som jag ska lämna in imorgon innan jag åker till Arlanda. För er som inte hänger med så ska jag flyga till Oslo över helgen och hälsa på min syster.

Nu ska jag snart åka och hämta upp M, och sen åka och hämta pappsen på Arlanda, han har varit borta över natten bara med jobbet. Mestför att fördriva lite tid, för sen ska jag och M ut och äta middag. Känns lite jobbigt att jag åker iväg sådär precis vid vår ettårs-dag. Men det blir nog inga problem så fort jag kommer fram för då blir jag glad igen. Tycker inte om att flyga ensam bara, lite jobbgit sådär. Men jag har spenderat hela dagen med M och ska spendera hela kvällen och natten och morgonen med honom också. Var länge sen jag var med honom så mycket. Vi hinner ju inte alltid ses hela tiden. Nej, nu ska jag börja sticka lite innan jag åker iväg. Det börjar faktiskt forma sig till en halsduk, en bred röd/lila aktig. Jätte mysig kommer den bli. Jag lovar inte att jag skriver så mycket ikväll. Ska försöka ha lite quality time med M. Men vi får se. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0