elle

Var inne på Hemköp idag i Mörby Centrum och skulle handla lite smått och gott. När jag stod och tittade på tidningshyllan så sneglade jag lite på nya Elle tidningen. Och vem hittar jag på framsidan om inte min granne, Elsa Sylvan? Jag har hört att hon varit med förrut på framsidan men jag har aldrig sett detta.

image183Jag har vetat länge att hon är modell och att det går bra för henne, hon går Catwalk för tex. MaxMara och många andra kända märken. Hon gick nämligen i min systers klass förrut och bor bara några hus ifrån oss. En familj som min familj känt i många år.

Näe men, jag och hennes kusin har gått i samma klass också i flera år, träffar henne nästan aldrig numera, men så gjorde jag det för ett par år sedan (1 eller 2 kanske) och frågade hur det var med Elsa eftersom jag inte sett henne på länge. Då berättade min kompis att hon har flyttat till Milano eller något sådant och blivit modell och att det går jätte bra för henne. Blev väldigt glad för hennes skull. Har sett henne några gånger här hemma också och det är bara roligt att träffa/se henne då och då.

Men men, nog om det. Är hemma från skolan nu, hade ju prov idag som ni vet. Gick ganska bra tror jag. Hade lite problem med en liten del. Men det ska nog ha gått bra. Ja, vad ska man säga. Måndag igen, en lång vecka framför mig. Har styrketest på onsdag, och ett till prov. Temadag om ANT (alkohol, narkotika & Tobak) och sådant tror jag, på torsdag.
 
Ska vara på Brommaplan halv nio imorgon bitti för Fotbollsträning. Inte roligt på morgonen. Us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0