dumma data

Det här är inte bra alltså, haha. Jag hinner ju inte blogga någonting. Idag har jag haft fullt upp, skola, vårdcentralen, jobbet, hemma i en halvtimme och sen ut och snurra igen. Imorgon är jag dock ganska ledig, men på lördag ska jag på "möte" klockan tio på morgonen och sen jobba från 18-02.. Kommer bli en ganska lugn helg iallafall och det ska bli skönt. Nu ligger jag och tittar på Scrubs, men tänkte lägga mig ganska snart, upp tidigt till gymet imorgon. Ja så ligger det till, ska bara vara hemma med M imorgonkväll så då ska jag försöka skriva lite mer.

Kan ju berätta det här också, jag är ett stort pucko. Berättade ju om att jag rensade min data lite på skitsaker. Och då är datan så smart att den visar de programmen som jag nästan aldrig använder så jag tar ju självklart bort de då. Men då har jag tydligen raderat program som får bl. a. iTunes att funka, så jag kan inte ens lägga in musik på iPoden längre. Vad är det för jädrans skit data?? Ohh!!!

Nej, Godnatt på er! Vi hörs imorgon<3

image199

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0