det finns så mycket jag vill göra

Har legat och pluggat nu ett tag, och det känns nästan som att jag fått klaostro i hjärnan. Det blir lätt så när jag läser om samma sak för länge. Mitt i allting så halkade jag in på en fastighetsförmedlingssida. Och nu har jag kikat runt på lägenheter ett tag. Det känns nästan jobbigt just nu, för det finns så otroligt mycket jag vill göra just nu som förmodligen kommer dröja minst ett år innan jag ens gjort något av det. Jag har förlovningsfrossa, jag har lägenhetsfrossa, jag måste skaffa körkort. Men vad jag vill mest av allt, det är att flytta. Det skulle vara så mysigt med ett eget hem, få inreda precis hur man vill och bara vara för sig själva. Det skulle vara så otroligt skönt just nu, men jag kommer förmodligen vänta i något år, tills jag gått ut skolan i allafall. Det går inte riktigt ihop med min ekonomi för tillfället, nej, jag får sluta drömma helt enkelt. Och den där förlovningsfrossan, mjo, den kommer ta me fasiken hoppas jag, om inte för länge. Haha, nej nu får jag ge mig. Nu ska jag fortsätta plugga innan jag går och lägger mig. Puss & Kram på er!

image195


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0