beach 2008, nothing for me

Jag är inge duktig, hade bestämt att jag skulle börja äta lite nyttigare eftersom jag börjat träna mer seriöst nu, men inte fan går det inte. Vi åt ju Taco idag till middag, och nu när jag tittade på CSI så blev jag så himla sugen på lite taco, så jag gjorde iordning ett sånt här taco shell, med paprika o saker, och det var så himla gott!!! Yummie, men det är inge bra, nu får jag sluta med det här, men men, träning, imorgon bitti, onsdag och fredag så det kanske jämnar ut sig förhoppningsvis lite iaf, om jag äter massa nyttig mat den här veckan.. Haha, får se hur det går, Beach 2008 vet ni=)


Om man ändå såg ut som de här tjejerna:
image204
image205

Godnatt på er, vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Jacob

Shotgun på hon till höger:)

2007-11-27 @ 01:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0