Allt jädrans gnabb mot varandra hela jädrans tiden!!!

Jag blir så trött på alla bloggare som inte har något bättre för sig än att klanka ner på andra. Vad är meningen med det egentligen? Här nedanför, på länken så har du en tjej som klagar på de flesta, KarinOlofson, Kenza, Stina-Lee, you name it.

http://yllet.blogg.se/1194968256_tjurbajs.html

Och jag menar det är väl jätte trevligt för henne, om hon nu har bloggtorka och inget annat att skriva om, men vad är vitsen? Vad är det hon vill få ut av det? Varje dag läser jag om folk som krankar ner på andra bloggare och personligen så tycker jag rent ut sagt att det är skit och bara skit! Ingenting annat. Jag tänker ge alla de personer samma respons som många andra gjort: Om de nu är så otroligt jobbiga bloggar, om de nu bara skriver om sina hundar eller sina pojkvänner eller om fula accesoarer, varför läser du de då? Det är väl inte så jädrans svårt att låta bli att läsa något som man tycker är skit. Jag har kollat runt på säkert tusentals bloggar, tycker jag inte att det är intressant så går jag till nästa. Ja menar, jag börjar ju inte skriva på en lång jävla novell på tio sidor om hur dåliga de bloggarna är?  Låt bli att läsa de helt enkelt, så jädrans svårt kan det inte vara? Helt ärligt så handlar det inte om annat än Nätmobbning. Det enda de här "elaka bloggarna" vill är att få mer uppmärksamhet. Personligen så tror jag att de är ganska avundsjuka på dehär Stina-Lee, Kenza och alla dessa. Och de vet att om de skriver någonting elakt och kritiserar dessa tjejer så kommer alla att dessas läsare gå in på deras sidor och läser vad de har skrivit. Alltså stiger deras egna statistik på deras egna bloggar med skyhöga siffror! Och antingen älskar de, det som de skriver eller så hatar man det. That's life. Så om ni nu vill läsa folk som  kommenterar andra människors skrivande och som inte har något liv och ingenting att skriva om så gör det. Helt upp till en själv. Smaken är som baken, eller vad är det man säger? Läs de bloggar ni tycker om helt enkelt, skit i att reta upp andra som inte gjort något mot er personligen. Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0