Vi är alltså tillbaka nu!

Jag är numera hemma från Sälen. Ingenting brutet. Men närmaste tiden blir det lite rehab trots allt. Komma igång med schysst mat igen, inte så mycket alkohol. Egentligen är det tänkt att vi ska strunta i det helt tills första skivan börjar. Men jag litar inte riktigt på det. Jag behöver gå ut och träffa människor, jag är en social människa av mig och då dricker jag gärna en öl eller två. Hur som helst så är vi hemma igen och alla mår bra.

Idag har jag gjort en mindre shoppingrunda; Köpte hem en kofta, ett par jeans, en tröja, två DVD-boxar, lite skrivblock och ett par böcker. Behövde fylla på lite nu.
Ligger hur många bilder som helst uppe på facebook. Take Care. Berättar mer sen, nu ska jag ut och kila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0