090108

Skolan drog igång i onsdags igen, och det känns hyfsat bra att få en ny start. 2009. Nytt år, nya bekymmer och nya problem. Nästa söndag får jag mig en liten mini-semester då jag åker till Bydalen med en kurs som jag läser i skolan. Fyra daga blir vi borta, ska bli riktigt skönt, sista januari åker min mor och far till Thailand, blir borta i ca två veckor. Jag ville så gärna följa med men jag måste vara i skolan. Ibland är det jobbigt. Vi har fått ett datum på begravningen nu, det tar sån himla tid allting, men det är mycket att göra. 20 februari blir det begravning i kyrka i alla fall. Två dagar efter åker jag till Sälen med ett gäng kompisar. Vi får väl se hur det ska gå då...

Finns inte så mycket att säga just nu, vi har dragit igång med vårt projektarbete, tror det kan bli riktigt bra faktiskt. Imorgon ska vi fira Linn, på krogen, I guess. Nu måste jag kila, stress stress. Lev väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0