04:06

Godkväll mina kära vänner
Fick inget besök av Emil ikväll på södra teatern tyvärr. Såg fram emot det men det gick tydligen inte. Men vi hade en himlans trevlig kväll ändå. Så det så!!!   Nu 'r jag och Fanny hemma. Inte ett spår av Hobby eller Rickhard, tappade vi bort vid bussen och försöker nu guida hem de till mitt lilla kryp men de är fan en bra bit bort. Pratade nyss med de på telen.

Vi hade en himla trevlig kväll i allafall. Antar att jag måste gå och möta de snart. Men vi höres imorgon va? Skål på er och godnatt

(Mamma och pappa ringde för någon timme sen, de är framme i Thailand nu, på en båt påväg till en ö. Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter)

Jag hör av mig imorgon så vet jag mer. Har tyvärr inga bilder från ikväll, lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0