fjällen; Here I come!

Jag är så slapp idag och detg är så otroligt skönt, jag har dock en hel del att göra. Sitter i sovrummet hemma på golvet nedanför min säng och packar, Har en enorm väska och en snowboard i sängen, och hur mycket kläder som helst. Planen är att vi ska åka tidigt imorgon. Runt nio-tiden. Vi satsar självklart på åtta och känner jag oss själva rätt kommer vi inte iväg förrän tolv-ett. Vilket är alldeles för sent då vi ska hämta nyckeln till stugan vid tre och det tar cirkus sex timmar upp.

När jag är färdig med allt detta, packning, städning, tvätt osv. Så ska jag på middag hos min mormor och morfar. Morfar fyller nämligen år idag. Sedan blir det en lugn kväll med melodifestival hemma hos Linn skulle jag tro. Eller så måste jag springa hem och fortsätta med detta. Nu ska jag återgå till min musik.







Kommentarer
Postat av: KramAnna

KramAnna var här och lämnade en kram.

Postat av: J.

Vad kul att åka till fjällen =)

2009-02-26 @ 10:37:07
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: Anna

härligt med en skidresa :)

var i fjällen ska ni?

2009-03-01 @ 14:44:02
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0