19.19

 Sitter och funderar lite över vardagliga saker just nu såhär efter middagen.
 Innan jag ska ut och motionera i spåret.
 Jag sitter och funderar lite på bloggen.
 Det jag vill göra med min blogg är att skriva, skriva riktiga texter och inte bara skit saker.
Kanske när jag vill prata av mig och inte pratar med någon.
Jag vill liksom skriva på riktigt om vad som faller mig in. Det är det jag gör även nu med, men att bara skriva en dag i veckan. Eller kanske två. På riktigt.

Nej jag vet inte riktigt hur jag ska göra med detta. Som om det egentligen spelar någon roll just nu. Jag saka hur som helst ut och springa nu i en timme ungefär kanske. Inte än, vid åtta går jag tror jag. Farmor var här på middag idag och vi åt så himla gott med kyckling och rotfrukter efter LCHF. Riktigt gott, men nu ska det bort också. Vi åker ju till Sälen ett gäng på söndag, ska bli så otroligt skönt, en vecka med träning och öldrickande, snö och härliga vänner. Får se om jag har något vettigt att skriva om när jag kommer hem sen, tankarna lär ju gå ganska rejält.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill läsa om dig liv. Det är intressant. Naket och ärligt. Precis som jag vill ha det i livet.

2009-02-18 @ 20:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0