090207

Det är dags för en förändring. En stor förändring. Jag ska ta tag i mitt liv och göra något stort av det. Något för mig, något som är för bara min skull. Det krävs dock lite förändringar i mitt nuvarande liv då. Mycket saker som måste läggas upp på ett annat sätt. Det kanske viktigaste av allt skulle då vara min ekonomi. Jag verkligen måste lära mig att hantera mina pengar bättre, jag har sämst framförhållning när det gäller ekonomiska tankar. Någon måste ta mig i kragen och lära mig att hantera mina pengar helt enkelt. Och den någon skulle uppskattas om den var mig själv så nu ska jag ha självupplärning inom detta område.
Gårkvällen blev kalas, kom hem alldeles för sent så idag ska jag verkligen bara ta det lugnt och ha lite egentid alldeles bara för mig själv. Ska bli skönt. Kanske ta ett långt bad, pyssla om mig själv och bara ha det bra.
Lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0