my dream is to fly

Gårdagen spenderades på klubben Ice, precis som dagen innan dess. Jag har alltid varit skeptisk till Stureplan och dess klubbar men denna är helt okej. Finns dock otroligt många dryga människor där om kvällarna, men man tar dem med en klackspark.

Gårdagen var riktigt trevlig, gick in vid tolv tiden, strax innan kanske. Vi slår oss ned vi vårt bord och beställer in lite att dricka. Går till baren en stund senare och får syn på en klasskompis som jag inte alls brukar träffa ute, tillsammans med han står även några killar vi träffade i Magaluf när vi var där.

Senare under kvällen helt random så går det förbi en kille som jag inte träffat på flera år. Jag tror att han var typ en av mina första "pojkvänner" där i mellanstadiet. Jag står nu utomhus i en liten inhängnad som tillhör klubben. Han får syn på mig när han går förbi och kommer för att hälsa.

Vi har inte setts på flera år och det var ett speciellt och ganska skumt möte. Men han är sig lik och vi får se om vi kanske stöter på varandra någongång igen. Vi åkte åt samma håll hemmåt och bara några minuter efter att vi gått olika håll fick jag ett sms av honom. Aa, det är svårt att förklara för att någon ska förså hela situationen, de krävs så mycket bakgrundsfakta och egentligen namn i såfall. Men det är inget jag känner att jag vill lämna ut då jag inte vet vem eller vilka som läser detta.







Några av de jag var med under lördagskvällen. Jag har aldrig tyckt om att vara med på sådana bilder där man riskerar att läggas upp på klubbens hemsida då man int evet hur man ser ut, och där alla kan se en. Det är ungefär som facebook. Bojkotta Facebook.

Jag ska gå och göra i ordning något att äta nu. Något litet bara. Imorgon börjar jag en utbildning under två dagar för mitt nuvarande jobb. Det ska bli spännande. Vi hörs när vi hörs.

Hola Carro! Glöm inte att jag ska bli rik på dig!

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAH CISSI!!! <3 klart du ska bli rik på mig ;D!

2008-09-07 @ 15:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0