sjuksjuksjuksjuksjuksjuksjuksjuksjuksjuk

Fortfarande sjuk. Såklart. Blir hemma idag och ikväll och hoppas att jag mår bättre imorgon. Sitter och kollar på RachelRay as usual. Jag har fastnat lite för det programmet tror jag.

Kollade för en stund sen på Oprah och visste ni att världsrekordet att hålla andan under vattnet är 17 minuter och 4 sekunder. Är det inte helt sanslöst? Jag trodde man dog efter kanske sex minuter max. Det här handlade mycket om zen och meditation och sådant.

Men nu ska jag återgå till the television och min lilla sjukhelg här. Ska bara ligga hemma och mysa. I allfall ikväll, men en lugn kväll blir det imorgon också även om jag blir bättre.

Vi hörs när vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0