onsdag tionde september

Godmorgon bloggen.  Jag blir bara sjukare och sjukare och det är verkligen inte bra för jag hinner verkligen inte vara sjuk, eller jo fredag på dagen hinner jag vara sjuk i några timmar och kanske ett tag på söndag men inte nu!

Jag ska på ett möte nu 11.20 sen efter det är det dags för skola, direkt efter skolan ska jag åka och jobba i några timmar, Till kanske halv nio ikväll. Hoppas på att få gå lite tidigare. När jag är klar med det ska jag åka och ta hand om min lilla vän som inte mår bra alls just nu. Har inte träffat henne på länge pga detta som hänt men nu ska jag äntligen få göra det.

Sitter och håller på att sminka mig i farten som jag bloggar faktiskt. Nu är det dags att börja sätta igång. Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0