Ingela Kärr, polis

En kompis till mig ligger på sjukhus. Ingela Kärr, polis. Räddade hans liv.  De står i alla tidningar vad som hänt; "Man fick halspulsådern avskuren", "Man skars i halsen mitt på Karlaplan"

Igår kväll fick jag höra detta, det inträffade i lördagsnatt och igår kväll fick jag ett samtal om det. Han hade tur som överlevde. Han måste haft änglavakt med tanke på hur svårt skadad han faktiskt blev.
Ta hand om varandra, det behövs. Det kanske är för sent sen... Man vet aldrig.

Jag hamnade i chocktillstånd när jag fick höra vad som hänt, och nu är jag bara tacksam, så otroligt tacksam för att han lever. Annars vet jag inte vad som skulle hänt. Han hade änglavakt, och polisen räddade hans liv.

Här kan ni läsa om vad som hände:

http://stockholm.expressen.se/nyheter/1.1307170/hon-raddade-offrets-liv-vid-knivdadet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0