i swear, never again

Fan det börjar redan spatta i hela kroppen för att jag ska stanna hemma ikväll. Jag som inte varit inne en fredag eller lördag på jag vet inte hur länge om jag ska vara ärlig! Det här är bra för mig, jag lovar. Jag skulle ändå inte orka gå någonstans men det känns som att jag gör något dumt. Okej, ta fram de bra sidorna med att vara inne ikväll;

- Jag sparar pengar
- Jag blir frisk
- Jag kan låta kvällen gå till att bara mysa till det med mig själv, så som facemask, peeling osv.
- Jag kan sova hur länge som helst nästan
- Jag kan äta chips, choklad och sådant utan att ha dåligt samvete (eftersom jag är sjuk så får jag)

Jag kommer inte på så mycket mer just nu faktiskt tror jag. Det kommer sluta med att jag lägger in en himla massor av ointressanta inlägg ikväll för mestadels av tiden lär jag sitta vid datorn. Men det här ska bli spännande. Jag kan kolla på massvis av filmer också!

Vi hörs om ett tag, I guess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0