hur långt går du för 20.000?

Tittade in på min bloggmail nyss och såg att jag missat ett mail från en viss Sandra Johansson; såhär löd detta:

Hejsan
Jag är en bloggtokig stockholmstjej som upptäckte att en massa bloggare på nätet fått en
lista på 100 frågor att besvara. En av frågorna var både laddad och provocerande så den
vill jag se fler svar på. Därför skriver jag till dig.
Skulle du döda en kattunge om du fick 20.000 kr?
Ser fram mot ditt svar.
Tack på förhand
Sandra

Vilken förbannat jävla absurd fråga! Rent ut sagt! Självklart nej! Det är väl ett standardsvar? Herregud vilken fråga, vad tänker människor med?!

Rent ut sagt så blir jag skit arg. Inte på denna "Sandra" kankse, jag vet inte vem hon är. Men blanda inte in mig i något sådant där. Jag vill inte vara med! Har ni sett de här hemsidorna där de stoppar ned kattungar i glasflaskor och säljer? I kina, japan eller liknande? Det är lika illa, okej?! Shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0