det är tisdag och jag är sjuk

Jag hinner inte ens piggna till och bli frisk innan jag blir sjuk igen. Hur skoj är det liksom? Sitter hemma i min soffa just nu, dricker te, med honung för att förhindra det värsta från att bryta ut. Om en halv timme ungefär ska jag åka till jobbet, ska äta lunch på vägen. Jag orkar verkligen inte idag och förstår inte hur jag ska orka resten av veckorna i flera månader. Självklart har jag jobbat förrut, men aldrig sådana här intensiva dagar att jag haft både skola, jobb och int ens hunnit andas emellan utan åkt från ena till det andra direkt. Idag direkt efter ska jag köra massa bil också. 
Nej nu måste jag försöka fräscha till mig en hel del faktiskt. Vi hörs när vi hörs


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0