dagen idag, måndag igen.

Mår ni bra? Jag blev av med fyllesjukan och fick tillbaka förkylningen. Men jag drog mig till skolan imorse, hade bara två lektioner så det var helt okej. Dock får jag inte i mig någonting att äta, men det beror inte bara på min galna förkylning utan annat också. Det jobbigaste är att jag är superhungrig men mår så illa och får ont i magen så fort jag ser mat. Och nej, inga ätstörningar av något slag. Never! Jag älskar mat.

Jag har tagit ledigt från jobbet idag, pga att jag behöver vila, vilket jag inte gör när jag jobbar. Stress stress stress. Jag ska dock senare ikväll till min kära psykolog Ellika. På bild något inlägg ned. Hon har fått bli min personliga psykolog istället för alla andra hjärnskrynklare. Ellika är för mig mycket bättre just för att hon känner mig på ett personligt stadie. Och nej samma sak där, jag är inte dum i huvudet för att jag har besökt psykologer. Jag tycker alla behöver någon som man kan prata med. Dina vänner absolut! Men det är skönt att prata med en oberoende.

Nu ska jag försöka äta något, ta en liten vilopaus. Håller på för tillfället att föra över allting från min almanacka. Har köpt en större nu eftersom jag inte får plats i den andra men då krävs det arbete bland annat då att föra över, skola, möten, jobb osv. Så ta hand om er, så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0