champions

Idag när jag skulle gå upp ur min underbara säng så gick det inte, bokstavlig talat. Jag låg på mage när jag vaknade och så fort jag försökte resa på mig fick jag sådana smärtor i ryggen så jag bara skrek rakt ut. Tur för mig att grannarna redan åkt till jobbet. Jag ligger i ungefär tjugo minuter och försöker med olika metoder, ta ett litet steg i taget, rycka upp mig, men ingenting fungerade. Det slutade med att jag bestämde mig för att rulla. Rulla ned på golvet. Och visst gjorde jag det, och fy farao vad jag skrek när jag dunsade ned i golvet. Sen tog det mig ytterligare femton minuter att komma upp från golvet. Ett tag trodde jag verkligen inte att det ska gå, men med mycket vilja och lite våld så kan man lösa allt.

Nu står jag upp, med ryggkorsetten på och bloggar. Jag vågar inte sätta mig ned. Har i allafall lyckats duscha, så länge jag gör små mjuka rörelser går det okej. Sen som toppingen på glassen har jag världens träningsvärk i lår och armar från gårdagen. Det på en pajad rygg, perfekt till helgen! Ska ta lite té nu snart sen är det dags att försöka ta mig till skolan. Ha en bra dag, vi hörs när vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0