blondinbella på sbn

Satt och tittade lite på youtube på olika Dj:s videos. Då det poppar upp en som heter något liknande som "Stockholm By night" och kommer in på videos från gamla SBN fester. Kom på att jag själv varit på cirkus två-tre stycken och kikar lite. När jag kommer en bit in på en video så ser jag plötsligt en gammal klasskompis och när det gått ungefär 2.40 minuter så poppar våran allas egen Blondinbella upp dansandes och kyssandes, om man nu ska kalla det så med en kille. Detta är definitivt flera år sedan. No offense mot henne jag tycker hon är en skit bra tjej, självdriven, målmedveten osv. Men är det inte lite roligt att hitta sånt här?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0