and she did it again



Inte så kamerakåt kanske.

Blev precis uppringd av en supertrevlig tjej från ett företag som jag ska på arbetsintervju hos redan imorgon, mellan gymtiden på morgonen och lektion ska jag hinna med och åka in till stan på intervju. Men det ska nog inte alls bli några problem. Glömde skriva förrut att jag var inne en sväng på Åhléns förrut innan jag åkte hem och hittade superfina saker till mitt sovrum, har dock inte hittat några tapeter som jag tycker om än.

Ska nämligen göra en totalmakeover i sovrummet. Eftersom det är såpass litet så vill jag ha det ljust, snygg och bra förvaring samt lite mysiga saker som stora fina kuddar, blockljus lite här och var och sånt där tjej krimskrams ni vet.
Jag har ju två madrasser som tillsammans blir en 2,10 säng men det har jag nu insett att det inte får plats, inte för tillfället i allafall. Så jag får nöja mig med en 105 säng. Men det får jag plats i så väl så det går så bra så.

Så fort jag kommer igång så ska ni få se hur det blir, jag kan garantera att det kommer bli en stor förbättring i allafall. Nu håller jag på med middagen, kryddad kycklingfilé och en finfin sallad.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0