8 september

Skola, jobb, skola, jobb osv. Så ser mina veckor ut från mån-tors framöver nu i minst ett par månader. Var min första dag idag på det nya företaget jag börjat jobba på. Riktigt trevliga människor, bra stämning men folk gör ändå sitt jobb så det känns bra. Lite nervöst är det såklart alltid.

Jag har som sagt varit i skolan och jobbat idag, skruvat ihop skrivbordet som jag köpt samt stolen, och nu sitter jag nedgrävd i soffan med naturkunskaps frågor. Superkul! Nej inte mitt favoritämne och inte efter en sån här intensiv dag. Blir förmodligen en promenad att varva ned med sen och ett varmt bad eller liknande. Och inte så sen läggtid ikväll. Oh det låter så skönt. Skulle kunna somna nu. Men jag måste hålla mig vaken några timmar till annars är det kört.

Morgondagen ser likadan ut. Skola, jobb. Det ringde precis en kompis till mig som ska på arbetsintervju där imorgon, riktigt skoj ska det bli. Hoppas hon börjar verkligen.

Kommer inte bli så mycket bloggande kankse de närmsta dagarna, innan jag kommit in i den här rutinen av att jobba mer än tolv timmar om dagen med skola och arbete.

Dags att återgå till naturkunskapen då. Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0