140908

Sorry för min dåliga uppdatering idag men rent ut sagt, jag har varit fyllesjuk. Det blev en sen kväll igår, både bra och dålig på olika sätt. Men i större delar superrolig om man räknar bort de som gick fel då.

Idag har jag varit hemma hela dagen och det har varit riktigt skönt. Jag har inte tänkt alls på min förkylning utan har istället koncentrerat mig på att inte göra för hastiga rörelser så jag ska börja må illa. Så går det när man låter plånboken flöda i baren. Inte så vidare klokt beslut av mig. Vi var ju hemma hos Lisa först och gjorde oss i ordning tillsammans och tittade lite på Sex and the city. Sassa kommer då på den flummiga idén om att eftersom vi är fyra tjejer så borde vi ta på oss en av karaktärsrollerna, bara för ikväll. Vi blev till slut alla fyra en härlig blandning av karaktärerna. Det första vi gjorde när vi kom in beställde vi självklart fyra Cosmopolitans.

Jag håller för tillfället på att städa mitt lilla sovrum så jag ska väl återgå till det nu. Sköt om er, Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0