westwick

Har precis ätit middag, med mig själv, och massa skolarbeten. Ska snart iväg och hälsa på Ellika, ikväll igen. Det har liksom blivit vår grej o ta en kvällsfika där, eller kopp te om man räknar det som fika. Vi bara sitter och pratar oftast skit, men ibland diskuterar vi väldigt viktiga ämnen. Efter det måste jag åka och tanka, orkar inte göra det nu innan så jag väntar, hoppas tanken räcker.

Har väl inte så himla mycket att skriva idag. Måndagar känns så otroligt onödiga ibland, har bara två lektioner, varav den ena lär vi oss absolut ingenting på och den andra jobbar vi självständigt på eller går på studiebesök. Förutom studiebesöken skulle jag kunna göra det där hemma.


Ed Westwick

Ja, jag tycker att han är snygg! okej? Penn Badgley, är ju inte heller alls fel. Jag fastnade för honom när han spelade brorsan i "John Tucker must die", uhm, han är riktigt snygg!

Nu ska jag lägga ned pluggandet lite och ta mig en sväng till E, vi hörs ikväll, då jag ska läsa bibeln som godnatt-saga. Det är vad jag gör på kvällen, 40 sidor bibel varje kväll. Okej, nej det gör jag inte, men det har med skolan att göra så nu är jag så illa tvungen. Vi ses när vi ses

Kommentarer
Postat av: Blondie (HAHA)

CISSI HÄR HARU LÅTEN!

Atb - Don't stop

2008-10-06 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0